Reşadiye`nin Haber Sitesi,Reşadiye Haberleri,Reşadiye Haber,

Tokat Reşadiye’li okur yazar bir babanın oğluyum

Tokat Reşadiye’li okur yazar bir babanın oğluyum.

Tokat Reşadiye’li okur yazar bir babanın oğluyum
27 Ocak 2014 - 22:53 'de eklendi ve 255 kez görüntülendi.

3. Piyade Eğitim Tugay ve Garnizon Komutanı Tuğgeneral Kemal Korkmaz, Antalya Gazeteciler Cemiyeti’ne veda ziyaretinde bulundu.

Ankara Merkez Komutanlığı’na atanan 3. Piyade Eğitim Tugay ve Garnizon Komutanı Tuğgeneral Kemal Korkmaz, Antalya Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Mevlüt Yeni’yi makamında ziyaret etti. Korkmaz, Antalya için önemli hizmetleri olan Antalya Gazeteciler Cemiyeti’nin kente verdiği katkılardan dolayı Yeni’ye teşekkür etti.

3. Piyade Eğitim Tugay ve Garnizon Komutanı Tuğgeneral Kemal Korkmaz, Antalya’da görev yaptığı süre içerisinde mutlu ve huzurlu üç yıl geçirdiğini söyleyerek, “Kendimi burada görev yapmaktan dolayı şanslı görüyorum. Bu ziyarete veda demiyelim, görevin bitişi diyelim. Biz milletin ordusuyuz. Ben Tokat Reşadiye’li okur yazar bir babanın oğluyum. Ankara’da bir kapınız var, bir kardeşiniz var. Kapımız her zaman açık” diye konuştu.

AGC Başkanı Mevlüt Yeni de Korkmaz’a gazetecilere tanıdığı hizmet kolaylıklarından dolayı da teşekkür ederek, yeni görev yerinde başarılar diledi. Yeni, 3. Piyade Eğitim Tugay ve Garnizon Komutanı Tuğgeneral Kemal Korkmaz’a Antalya Gazeteciler Cemiyetin flamasını hediye etti

HABER HAKKINDA GÖRÜŞ BELİRT

 BU HABER HAKKINDA YAPILAN YORUMLAR

( 13 Yorum )

  • kemal acar ;

    komutnların en değerlisidir onunla görev yapmak benim için en büyük gurur ve manevi babamdır……

    2014-06-02 01:17
  • kemal acar yozgat ;

    ahde vefa da ne varsa benimde komutanıma ömrümün sonuna kadar hürmetim var ellerinden öpüyorum her zaman yanındayım……

    2014-06-02 01:20
  • Kurtuluş Köklü ;

    Çok değerli bir komutan olarak TSK da çok emeği oldu. Bir abi olarak ben de yeri çok ayrı olan Kemal Korkmaz komutanımıza yeni yaşamında ailesiyle birlikte mutlu bir yaşam dilerim:)

    2014-09-13 00:43
  • ercan erdoğan ;

    2007 de kendisi ile görev yapmaya nail oldum gerçek bir askerdir. ATATÜRK yolundadır.

    2014-10-04 17:59
  • kemal acar yozgat ;

    24 yıl evvel komutanımla çok ama çok yakın görev yaptım kendisi üst teğmendi elleri öpülecek bir insan rabbim in işidirki generallliğindede oğlum birliğindeydi ellerini öptüm dün gibi hatırladı…yanındayım komutanım…

    2014-10-26 21:11
  • Anonim ;

    samsun esentepe kışlasında bölük komutanımızdı…ozamanki rütbesi yüzbaşıydı…askeri çok severdi…askerde onu çok severdi…

    2015-01-16 14:19
  • Anonim ;

    Samsun Esentepe kışlasında tabur komutanımızdi iyi bir asker olduğunu düşünüyorum ama dine soğuk bakardı

    2016-02-15 13:06
  • Anonim ;

    Esentepe kışlasında tabur komutanımdı 99 yılında sert mizacli birisiydi asker severdi ama dine ve dindara soğuk birisiydi

    2016-02-15 13:08
  • Anonim ;

    Esentepe kışlasındaki camiyi açık tutan ve orada askeriyle namaz kılan tabur komutanı Kemal KORKMAZ’dan bahsediyorsunuz sanırım.İnsanlara yafta yapıştırmanın bu kadar kolay olması acaba hangi dinde vardır ve hangi korkunun,hangi çıkarın ürünüdür? diğer

    2016-02-28 12:30
  • Anonim ;

    Esentepe kışlasındaki camiyi açık tutan ve orada askeriyle namaz kılan tabur komutanı Kemal KORKMAZ’dan bahsediyorsunuz sanırım.İnsanlara yafta yapıştırmanın bu kadar kolay olması acaba hangi dinde vardır ve hangi korkunun,hangi çıkarın ürünüdür?

    2016-02-28 12:30
  • Anonim ;

    Yapılan yorumları onaylayıp yayımladığınıza göre olumlu olanları da yayımlama hassasiyetiniz ve cesaretiniz vardır diye değerlendiriyorum. Bahsedilen komutan şerefli,dürüst, kul hakkı yemeyen ve dinine de hassasiyetle bağlı bir askerdi. Kendisiyle birlikte vatana hizmet etmekten ve tanımaktan onur duyduğum bir komutandı.Sertti ama adildi.

    2016-02-28 12:40
  • Anonim ;

    Esentepe de tabur komutanı mızdı adam gibi adamdı eli öpülesi komutandı 16 yıl oldu ismini unutamadım